קונים לילד נעל ספורט באתר? מה כדאי לדעת לפני?

למידע נוסף

ככל שהשנים עוברות אנחנו קונים יותר ויותר אונליין ואין כמעט תחום שהוא יוצא מן הכלל. כיום מקובל מאוד לרכוש לילדים נעלי ספורט ממותגים ברשת, כיוון שזה זול יותר, זמין במיוחד ובעיקר – עם מבחר לא מבוטל של פריטים. מהם היתרונות של הרכישה באתרים ומה חייבים לדעת לפני שבוחרים את הנעל החדשה לילדים? הכנו לך מדריך, כדאי להמשיך לקרוא.

יתרונות הרכישה אונליין

אם היו אומרים לכם לפני כמה שנים שאת רוב הרכישות הגדולות שלכם תעשו בעתיד דרך המחשב או הטלפון, הייתם מאמינים? זה התחיל עוד הרבה לפני הקורונה אבל בהחלט משהו השתנה במהלכה, כשלא יכולנו בכלל לצאת מהבתים לקנות מוצרים בסיסיים, בטח שלא ביגוד והנעלה. גם החברות המובילות הבינו תא הצורך ונראה שכולם עוברים לאונליין והעולם ממשיך לצעוד בכיוון הזה כל הזמן.

יש לא מעט יתרונות לרכישה אונליין – היא זולה יותר כי החנויות לא צריכות לשכור חנויות גדולות ומפוארות בקניונים, המבחר גדול כי אפשר להציג כמה זוגות נעליים שרק רוצים. ניתן לרכוש את המוצרים בכל יום, בכל שעה ומכל מקום, וכל עוד יש משלוחים למקום המגורים או העבודה, המוצרים מגיעים אליך ולא להיפך.

הכי חשוב – מדיניות משלוחים והחזרות

כאשר רוכשים נעלי ספורט לילדים אחד הנושאים החשובים ביותר שיש לשים אליהם לב הוא מדיניות המשלוחים וההחזרות. אם המידה אינה תואמת או שהנעל אינה נוחה לילד, צריך שתהיה כתובת אליה ניתן יהיה לפנות, שירות לקוחות זמין ומדיניות ברורה כיצד מחזירים את המוצר במשלוח. כמובן שיש לשים לב האם יש משלוחים לאזור המגורים, כמה המשלוח עולה וכמה זמן הוא ייקח.

יש שירות לקוחות?

למרות שאתרים יכולים להיות ברורים ביותר, ולמרות מדיניות עקבית ומשלוחים נוחים, יכולות להתעורר בעיות שונות. ברגע שאנחנו לא קונים את המוצר בחנות הפיזית, כל בעיה כזו יכולה להיות מטרד משמעותי, במידה ואין עם מי לדבר. אתרים שמכבדים את עצמם יהיו נגישים גם מבחינה זו ויציעו שירות לקוחות זמין או בטלפון, או במייל או בצ'אט של וואטצאפ.

מה עושים עם המבחר?

יש המון מותגים לילדים בתחום נעלי הספורט, לעיתים נראה שיש להם מבחר גדול יותר מאשר למבוגרים. יש כמובן נעלי ספורט לבנים ולבנות, ויש מותגים שנראים כמו המותגים המובילים של המבוגרים ויש נעליים עם דוגמאות וצבעים ייחודיים. רצוי להתייעץ עם הילדים לגבי צבע אך לכוון אותם לנעל המתאימה להם מבחינת מבנה הרגל. לדוגמה, אם יש נעל שנראית צרה במיוחד וידוע שלילד יש רגל רחבה, יהיה זה חבל לבצע את הרכישה ולהתאכזב, כמו גם להחזיר את הנעל. רצוי לבחור נעל לה יש מבנה מתאים לרגל, צבע שיכול להתאים לסגנון הלבוש וכמובן איכות שתחזיק מעמד לפחות עונה, עד שהרגל תגדל.

איך בוחרים מידה?

בחירת המידה ובכלל בחירת הנעל צריכה להיעשות לאחר מחשבה. אנחנו יודעים מה מידת הילדים שלנו אבל לעיתים מותגים שונים נושאים סטייה קלה של חצי מידה לכאן או חצי מידה לשם. אותה סטייה במידה יכולה ליצור מצב בו הנעל גדולה או קטנה מידי, יש לקחת זאת בחשבון אבל אם מכירים את החברה בדרך כלל מכירים גם את שיטת המידות שלה. את הנעל כדאי למדוד בשעות הערב ולא בבוקר, ועם גרב עבה. כף הרגל שלנו רחבה יותר בערב, אם נמדוד לילדים את הנעליים בבוקר הם עולים לסבול מלחץ בערב כיוון שהמידה לא תהיה מתאימה באופן מדויק.

למידע נוסף

גלילה לראש העמוד